Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 27. oktober 2010

DT medlem hos ABC Christmas Challenge

Jeg har hele dagen svævet rundt på små skyer, men nu kan jeg slippe nyheden: jeg er kommet med på teamet hos min favorit udfordringsblog, nemlig ABC Christmas Challenge. Her er det håndfaste bevis:

Photobucket


Jeg glæder mig utrolig meget til at arbejde sammen med gruppen der. De virker som en "gjeng" med dygtige, glade, sjove og positive piger.

De to andre nye er Delphine og Carissia. Tag gerne på besøg hos dem. De er rigtig dygtige begge to.

Til teamet: tak fordi I valgte mig til at være med. Så håber jeg at jeg kan indfri forventningerne og måske være med til at inspirere nogle derude i blogland.


Og ikke mindst; tænk på alle de julekort jeg får lavet. Glæd jer mine venner ;)

Ha en fin onsdag aften.



4 kommentarer:

  1. We're so happy to have you on our team...looking forward to getting to know you better! :0)
    Helen x

    SvarSlet
  2. Congratulations, Dorte! I am very happy to be on the team with you too:-) Hugs Delphine xx PS: And thank you...:-)

    SvarSlet
  3. Congratulations, I loved your project and I am so happy that we have been chosen to work together. I look forward to getting to know you. Hugs Carissa

    SvarSlet
  4. Wooooooo hooooo!! Great to have you apart of our fabby team! love your work and your inspiration! so pleased you wanted to join us, Super excited like you! Yipppppeeee!! tehhehee hugs Samantha :0)

    SvarSlet