Data Protection and Privacy Policy

onsdag den 27. oktober 2010

V is for Vertical

ABC Christmas Challenge er kommet til bogstav V. V for vertikal og brug gerne mindst to ting der begynder på v. Der er to flotte sketcher man kan vælge mellem. Eller lave noget med begge to. Julekort kan man aldrig få for mange af.
Her er sketchen jeg har valgt.

Mit kort er et gate fold kort, det passede så godt til sketchen. Jeg har brugt et stempel fra LOTV. Det er herlige stempler. Jeg har malet med distresser og taget Stickles på alt det hvide på huen. Se hvor det glimter.

Det runde tekststempel er fra Magnolia. Jeg har punchet et hjerte ud og limet ovenpå med limpuder. Julestjernen er fra Prima.

Jeg har lavet 3D effekt ved at stemple trykket flere gange , malet, klippe ud og limet på med limpuder.
Jeg ved ikke om man får et indtryk af det. Men jeg havde det sjovt.

Her ses indersiden med stemplet fra Norsk Stempelblad. Det flotte papir er fra Maja Designs nye julekollektion.

Bagsiden ligner- som næsten altid- forsiden. Jeg elsker gentagelser.

Udfordringer:

8 kommentarer:

  1. WOW!! This is a stunning card - I love the image , the papers and the layout. Fabulous! Thanks for sharing it with us at PTW this week and good luck in the challenges. xx

    SvarSlet
  2. Really pretty card, just love the trim on the stocking, looks great!!
    Thank you for joining us at Craft Your Passion this week! Godd Luck! Hugs Shell xx

    SvarSlet
  3. This is beautiful! Love the way you've layered the image..great idea to use the sketch for a gatefold card too!
    Thanks for joining us at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    SvarSlet
  4. This is gorgeous. Love that image and the sparkle looks great. Thanks for joining us at TG this week.

    Kat x

    SvarSlet
  5. Such a beautiful card. Thanks for joining us at Craft Your Passion.

    SvarSlet
  6. Very pretty! Thanks for joining us for this weeks CCC!

    SvarSlet
  7. Ohhh I so love this card its AWESOME! so pretty and stylish too! love everything about this card the colours and bling!
    Samantha :0)

    SvarSlet
  8. gorgeous card Dot :-) perfect as always :-)

    luv
    Lols x x x

    SvarSlet