Data Protection and Privacy Policy

tirsdag den 9. november 2010

1960 model

Lil Lolita stemplerne er anvendelige til mange anledninger. Denne gang er det et fødseldagskort til en venninde jeg har haft altid. En pige jeg sætter stor pris på!
Hun er 1960 model, det framgår næsten af teksten, så var der noget mere oplagt end at bruge 60' Evy?

Kortet er ganske enkelt, både i farver, mønsterpapir og pynt. Men jeg synes om resultatet.
Jer har bruget en MS punch i kanten, Word Windows punchen til teksterne-som er skrevet på PC- et par halvperler og en slags snor.

Lidt nærmere kik på skønheden. Der er glitterlim på bæltespændet.
Papiret er fra Maja Design.

Plads til tekst.


Surprise, surprise bag som foran!- Næsten.

Jeg har brugt denne sketch fra Tickled Pink Stamps Monthly Sketch:


Udfordringer:
Jeg har gang i et All White kort, men venter på pakke i posten. Jeg har købt nogle embossing folders som jeg har planer med til det kort. Så jeg håber jeg er klar med endnu et kort senere i dag.

Til da; ha en fin dag.

13 kommentarer:

  1. Det var da en rigtig god ide med det stempel. Hun er virkelig 60'er-agtig.
    Og som vanligt et meget flot og detaljeret kort. Og jeg var slet ikke overrasket over surpriceen. LOL.
    Også god dag til dig.

    SvarSlet
  2. Kjempeflott kort og nydelig fargelagt motiv!
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlet
  3. Hi Hunny your card is lovely I love the papers too! Samantha :0)

    SvarSlet
  4. Lovely creation! Thank you for joining us at TTT at http://toptiptuesday.blogspot.com/

    Maggie

    xx

    SvarSlet
  5. Such a great card and I love that you decorated the inside! Thanks for playing along in the Lil Lolita Boutique Challenge this week. :D

    SvarSlet
  6. WOW Your card is so beautiful!! I love your stripy paper and Ivy is coloured beautifully:-) Thanks for joining in the fun this week at LLB
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvarSlet
  7. Gorgeous work. I love the feather.
    Thanks for playing at LLB this week,
    Hugs
    Kylie

    SvarSlet
  8. So much gorgeous details in this one! loving all your work on all areas of the card. Great punchwork! Thanks for joining us at LLB
    Hugs Leonie

    SvarSlet
  9. LOVE this - that edge is just perfect & your coloring is beautiful. thanks so much for joining us at LLB this week!

    SvarSlet
  10. Kjempeflott kort, stempelet var veldig stilig.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt. Meretekj

    SvarSlet
  11. Herlig kort med flotte ark og farger. Liker det søte motivet, og du har farget det nydelig.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlet
  12. Fun card with a great retro image! Thanks for playing with us at TTT. :)

    SvarSlet
  13. A beautiful take on the sketch - lovely colouring!

    SvarSlet