Data Protection and Privacy Policy

mandag den 28. februar 2011

Fødselsdag

"I dag er det Dortes fødselsdag!
Hurra! Hurra! Hurra!
Hun sikkert sig en gave får
som hun har ønsket sig i år
og dejlig chokolade med kage til."


Jeg er ikke hjemme i dag og kan få tømt min postkasse. Jeg har modtaget flere kort fra min fødselsdagskortgruppe fra Scrapsisters. Og fra mit dejlige Design Team på ABC Challenge bloggen.
Men ikke alle endnu. Når jeg kommer hjem skal jeg nok ta fotos og vise jer kortene her på bloggen.

Nu går jeg of line herfra og vender først tilbage i aften engang.
Kan I have en fin dag.

Klem fra Dorte- der runder!

8 kommentarer:

  1. STORT TILLYKKE HERFRA - IGEN.
    Jeg håber, du har haft en dejlig dag, og måske fik chokolade med kager til.

    God hyggeaften med alle dine korthilsener.

    SvarSlet
  2. gratulerer med dagen din idag dorte:)

    SvarSlet
  3. tillykke med dagen dorte, jeg håber du får hvad du ønsker dig og en dejlig dag

    klem

    SvarSlet
  4. Happy birthday to you, happy birthday, happy birthday dear Dorte, happy birthday to you.....hope you have a wonderful day....50 is still very young!!!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  5. Du onskes rigtig hjertelig tillykke med dagen Dorte. Er det 20 igen hehe. Haaber du faar en go' dag og bliver forkaelet af familien og venner.

    Kram, Mette

    SvarSlet
  6. Gratulerer så mye med dagen din!!! Hipp Hurra!!! STOR klem fra Hege - nord i Norge :)

    SvarSlet
  7. HAPPY BIRTHDAY, dear Dorte! Have a fantastic day! MWAH! Hugs Delphine xx

    SvarSlet
  8. Happy Birthday Dorte!
    Helen x

    SvarSlet