Data Protection and Privacy Policy

mandag den 26. december 2011

Fem favorit julekort fra 2011.

Debby har udfordret os til at vise de 5 julekort vi har
lavet i 2011 som vi bedst kan lide.

Jeg har haft et mimrende tilbageblik
og kommet frem til disse kort.


4 november DT kort for Fairy Fun Fridays, No Black Lines.

Udfordringen 'No black Lines' var en rigtig udfordring for mig.
Jeg syntes det vat svært at farvelægge uden ordentlige
streger at holde sig til. Men jeg kom i mål


Et usædvanligt kort fra mig uden farvelagt stempel
og i vintage stil!

Det er et posekort lavet til udfordringen V for Vintage
hos ABC Christmas challenge.
Jeg blev ganske tilfreds med resultatet.

Jeg var GDT hos Whimsey Stamp 2 november,
udfordringen hed Monochromatic.
Jeg brugte et sødt digistamp fra Whimsy Stamps
og blåt og brunt tager sig godt ud sammen.
Dette kort var en af de første gange jeg prøvede
at lave skyer i baggrunden.


James på farten 27 september,
DT card for ABC Christmas challenge.
Det er et Z fold kort.

Jer som besøger min blog ved at jeg elsker at lave foldekort.
Det her præsenterer sig flot, og er nemt at lave.

7 dec Y is for Yipee et DT kort for ABC Christmas challenge.
Edwin fra Magnolia står til de grader i skyggen af Tilda.
Han behøver at løftes frem i lyset.
Jeg elsker den flotte lyskæde til højre på kortet.

Det var ikke let at begrænse sig til fem kort,
der var så mange andre kort
jeg havde lyst til at vise jer.

Nu sker der ikke mere på min blog før på torsdag hvor
DDCC har en ny udfordring klar.

Vi præsenterer også de nye DT medlemmer.



Fredag er FFF her med årets sidste udfordring,
og jeg kommer med mit sidste kort for 2011

3 kommentarer:

  1. Oh these are gorgeous Dorte, what fabulous choices.
    Thanks for joining My Favourite Five Christmas Cards this year.
    luv
    Debby

    SvarSlet
  2. I was looking at your next post (top ten cards), and I was wondering why the card you sent me for Christmas was not there!!! Because it is in your Top 5 Xmas cards, of course!!! Just to say, I really, really love that card, and was extremely happy to receive it! Thanks again:-) BIG hugs Delphine xx

    SvarSlet
  3. These are all so gorgeous! Thank you for sharing!

    Wishing you a year of health, happiness and creativity! Happy New Year!

    (Stop by my blog for your chance at Whimsy & Stars Studio blog candy!)

    SvarSlet