Data Protection and Privacy Policy

fredag den 8. juni 2012

Konfirmationskort og bordkort.

Her er det sidste konfirmationskort i denne omgang.

Det er kortet til vores egen konfirmant og sammen med det,
viser jeg også bordkortene.

Der er nemlig en grøn tråd i det hele.


Jeg har lavet en stor flip tag inspireret af denne her hos Anita.

Papiret er det samme som jeg har brugt til
indbydelserne, det er fra FabScraps.

Det er ikke let at se, men der er en ur charm
(fra Annette, tak) bundet på båndet.

Vores gave til Øystein var et armbåndsur.

Stemplet er 'Umbrella Man' fra Tim Holtz, og de flotte tandhjul
er lavet med en die fra Spellbinder, den hedder 'Sprightly Sprockets.'

Stemplet med 'konfirmasjon' er fra Kort og Godt ,
hvis jeg ikke husker helt fejl.



Her er taggen åbnet, tekststemplet er også fra TH.

På det øverste del lavede jeg et hvidt skrivefelt.


Bagsiden med endnu et tandhjul, og mit 'håndlevet af' stempel.


Her er bordkortene, de er embosset på bagsiden med en
TH embossing folder- med tandhjul.

Her er ingenting overladt til tilfældighederne!

Bordet blev dækket med sølvgrå dug,
tindækketallerkner, og hvide servietter.

Det blev pyntet med hvide afklippede hortensiablomster
og spraglede efeuranker, og blokstearinlys i grønne nuancer.

Tak for hjælpen til mine to dejlige søstre,
som altid stiller op!

Så er det bare en konfirmationsting som jeg ikke har blogget.
Og det er sangskjulerne jeg lavede.

Hvis ikke tiden løber helt fra mig, kommer det på bloggen på søndag.

Udfordringer:


15 kommentarer:

  1. Fab creations, Dorte...your eye for detail is brilliant!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukke ting du viser. jeg kan lige forestille mig det bord I har haft. Det hatr været smukt.
    Og jeg er ikke i tvivl om, at tingene er gennemtænkt og perfekte til mindste detalje.
    De tandhjul er så fine, og passer så flot til de lækre papirer du har brugt.
    (Dejligt at du lige kunne bruge den lille charms)

    Jeg glæder mig til at se sangskjuler. Ideer til den slags kan vi aldrig få for mange af, for dem går vi meget op i i vores familie.

    SvarSlet
  3. These are fabulous hun, such a great design and I love the sentiment too :)
    Kelly.x

    SvarSlet
  4. Superflot lavet og lækker stil.
    God weekend.

    SvarSlet
  5. This is absolutely brilliant the image and design also that charm look fantastic, thank you for joining us at Bearly Mine challenges this week.
    Hugs
    Lorraine x

    SvarSlet
  6. Flot og lækker stil!!

    Rigtig god weekend :)

    SvarSlet
  7. Extremely nice projects - so much thought has gone into making them - thank you for joining in with the Ribbon Girl card challenge to add ribbon or lace, Mary G x

    SvarSlet
  8. Så flot så flot.

    God weekend

    SvarSlet
  9. Superb card, this has a Charlie Chaplin feel to it! Thanks for playing at Here Come The Boys Good Luck in the challenge! Woo x

    SvarSlet
  10. A gorgeous card, I love the colours and the embellishments. Thanks for joining us this week at CCC.

    Liza x

    SvarSlet
  11. Super fede bordkort og kort du har lavet..

    SvarSlet
  12. Så utrolig lækkert og gennemført! Det kan du godt være stolt af;-)
    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  13. What a gorgeous card!!! It is fabulous!!

    Hugs Marja.

    SvarSlet
  14. Fantastic, Dorte! Fabulous design and I love the colours! Thanks for joining us at Cupcake and good luck! Delphine xx

    SvarSlet
  15. Fantastic. What lovely tags you have made here. It fits perfectly for the Bearly Mine Challenge Blog. Thank you for taking part in this challenge and I wish you the best of luck in the draw. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team Member) xxx

    SvarSlet