Data Protection and Privacy Policy

fredag den 31. august 2012

Lykkelig candy vinner!

Se hvad jeg fik i posten den anden dag, hvor er jeg heldig!

Jeg vandt en dejlig blog candy hos Joanna Sheen Challenge.
Tusind tak!


En lækker bog fyldt med masser af ideer til kort med House Mouse motiver.
Der følger en CD med bogen, med motiver, tekster og papir,
lige til at printe ud fra PC'en.

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal begynde.

Jeg har ingen erfaring med printerindstillinger og type papir,
så jeg er modtagelig for alle tips.


Jeg tror dette kan blive et af mine første projekter....




4 kommentarer:

  1. congratulations Dorte it's great to see cards that you made in a book or magazine.
    It looks gorgeous.

    greetings karin

    SvarSlet
  2. Wau.....Hvem er det nu heldet følger ?...haha.
    Den bog ser afsindig spændende ud. Tillykke med den.
    God fornøjelse med mange nye kreationer - og god weekend.

    SvarSlet
  3. TOTALLY awesome and glad you won it! Look forward to seeing more brilliant cards from you! Hugs me xx

    SvarSlet
  4. OH MY!! THAT IS WONDERFUL DORTE!!! CONGRATULATIONS my dearest Mousey Sister. :) Im so proud of you! Yippee! Jumping for joy for you over here in NY! NOW about that awesome House-Mouse book... I NEED IT and gotta have it too! heheh. :)

    SvarSlet