Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 19. januar 2013

50 års fødselsdag.

Vi skal til 50 års fødselsdag i aften, og jeg var
hurtig til at sige at jeg nok skulle ordne kort.


 Og det blev et kort som ikke er helt typisk mig.
Ingen stemplet farvelagt motiv!

En blomst lavet med en die fra Memory Box.
Jeg var så smart at jeg limede dobbeltklæbende
tape på før jeg kørte igennem Cuttlebuggen.

Ellers havde det ikke været så nemt at lime de tynde stilke.



Jeg kan godt li dette visdomsord, husker ikke hvor stemplet er fra.
Det er stemplet inden i kortet.


Helt enkel bagside.


Udfordringer:

12 kommentarer:

  1. Thanks for entering our challenge at Allsorts this week. Lovely card. Tracy x

    SvarSlet
  2. Hovsa...Hvad sker der dog med dig. En helt ny blog...og et kort i ny stil. Jeg tror jo, jeg er gået forkert !
    Tillykke med dine nye omgivelser, de er smukke.
    Dit kort er bare så flot og stilrent. Og smuk farve, som du vist ikke bruger så meget.
    Klogt at sætte lim på inden udstandsning...hihi. Limklatter pynter jo ikke.
    God weekend - fortsat.

    SvarSlet
  3. Beautiful card! Thanks for joining us at Creative Inspirations.
    Hugs, Barbara

    SvarSlet
  4. gorgeous card Dorte and a stunning new blog layout.

    greetings karin

    SvarSlet
  5. Så fint kort du har laget. Liker blomsten du har brukt på kortet.
    Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring
    Klem, Audhild

    SvarSlet
  6. Beautiful clean and elegant look!! Thanks for joining us at BMC this time
    hugs
    laney

    SvarSlet
  7. Very pretty CAS card! Love the flowers. Great use of a button

    Thanks for joining us at Dutch Dare Card Challenge this week. Hope to see you again next week. DT Crafting Vicky

    SvarSlet
  8. classy and elegant just wonderful
    Hugs Kate xx

    SvarSlet
  9. A gorgeous entry for our 'Flower Power' theme Dot.

    It's lovely to see you at Allsorts challenge this week, thanks so much for joining in.

    B x

    SvarSlet
  10. Stilrent og lekkert:-))

    Takk for at du scrapper med NSHK.

    SvarSlet
  11. Skikkelig elegant. Flott til en 50-åring. Takk for at du scrapper med NSHK.
    Brita

    SvarSlet