Data Protection and Privacy Policy

søndag den 31. marts 2013

.:God påske:.


 God påske alle sammen, jeg håber I nyder fridagene,
og tak til jer der holder hjulene igang for os andre.


Jeg har lavet et 'bare for sjov' kort, jeg ved ikke rigtig til hvem.

Jeg har brugt et nyt påske Tilda stempel fra Magnolia, det kan
bla findes her hos Stamp and Create.



 Det er et easelkort, det er plads til en tag i bunden af kortet,
men jeg har ikke bånd og dies med på hytten så jeg
kunne lave en  tag der passede i faverne.

Den kan jeg evt lave senere.

 Farverne er ikke dem jeg bruger mest, men der er så mange fine mønstre i 
denne 6x6 blog fra My Mind's Eye at jeg ikke kunne stå for den.


Samme flotte die fra Memory Box som jeg har brugt på dette kort.

Det runde tekststempel er fra Whimsy Stamps.


For første gang har jeg vovet at bruge fjer på et kort,
det blev egentlig ganske dekorativt, hvis jeg selv skal sige det.



Bagsiden med en del af blomsterremsen.




Jeg har brugt denne sketch fra januar 2012 fra Papertake Weekly-


Udfordringer:











7 kommentarer:

  1. gorgeous card hun thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    SvarSlet
  2. super cute and beautiful easter card Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  3. Lovely Easter card! Thanks for joining at One stop craft Challenges: Easter
    Hugs
    Dewi

    SvarSlet
  4. Hi Dorte, This is so cute, wonderful design and a totally beautiful Tilda. Thank you for joining us at Midweek Magnolias with your adorable creation.
    Hugs
    Suzi x

    SvarSlet
  5. Such an adorable image and a fabulous card! Thank you so much for sharing your creativity with Midweek Magnolias :o) x

    SvarSlet
  6. Lovely card hunny Gorgeous papers too! hugs me x

    SvarSlet
  7. Nice card Dorte - thanks for joining in with the Ribbon Girl Magnolia Only challenge, Mary x

    SvarSlet