Data Protection and Privacy Policy

lørdag den 2. marts 2013

Gratulerer med dagen.


For et stykke tid siden var jeg så heldig at vinde disse søde LOTV
bjørne og nogle flotte blomster i en candy hos Kelly.
 Nu var det på tide at få dem stemplet op og i brug.


Papiret er ældgammelt, jeg tror ddet var noget af det første jeg købte.
Det var før jeg helt havde forstået systemet med ark og serienavne som
henviste til  matchende ark. Jeg er blevet klogere på det punkt!

De er fra MME.


 'Gratulerer' stemplet er fra Kort og Godt, tror jeg nok.

Det er også gammelt, fra dengang jeg kunne huske hvor tingene var købt!

Om det er begyndende Alzheimer eller mængden af scrapting som har
ødelagt den oversigt, det er jammen ikke til at sige.

Stjernerne er lavet med en Spellbinder Die og kørt gennem
en såddan dims som laver pappet bølget.
Er der nogen som har et navn på sådan en dims?
Crepper??


Bagsiden ser ud som den plejer, mønsterpapir og mit 'Dorte' stempel.

I min iver har jeg glemt at fotografere indersiden, der befinder
 den tredje lille bjørn i sættet sig. Men det er der ikke noget
at gøre ved;  kortet er pakket og på vej til føselaren.


Jeg har brugt denne sketch fra Sketch N Stash.




Lili of the Valley fejrer 9 års fødselsdag og har bla en konkurrence gående
hvor man skal lave et fødselsdagskort.


Udfordringer:


12 kommentarer:

  1. Fantastisk sødt kort med de dejlige motiver. Flot skitse du har brugt til dem også.
    Jeg kender godt det med papir fra "begyndelsen". Jeg købte et ark af alt det jeg kunne lide.....og det har jo givet nogle sjove match gennem tiden.

    Jeg tror heldigvis din manglede hukommelse skyldes alt for mange scrapsager. Ked af at sige det, men jeg tror, det er grunden. Og det kan man gøre noget ved....hihi.

    God weekend.

    SvarSlet
  2. Lovely card. I like the sketch and the images are the cutest.
    Thank you for joining us at Creative Card Crew.

    Huggsss, Angelique

    SvarSlet
  3. super cute and lovely card Dorte.

    greetings karin

    SvarSlet
  4. Such a lovely card I love the sweet images, the backing papers are lovely and I really like how you have decorated the inside too. Thank you for joining in the fun with us at Sketch n Stash x

    SvarSlet
  5. Rigtig sødt kort. De bamser er altså bare cute!

    SvarSlet
  6. This is a very cute card. Thanks for playing along in the Creative Card Crew Birthday Challenge. Cheers FiLoMa.

    SvarSlet
  7. Gorgeous shaped card Dorte, thank you for sharing with Cupcake Craft Challenges this week.

    Warm hugs
    Maarit

    SvarSlet
  8. Beautiful shaped card,thanks for joining us at Cupcake this week.
    Louise xx

    SvarSlet
  9. What a gorgeous card, in lovely colors!

    Hugs Marja.

    SvarSlet
  10. Gorgeous card. Thanks for joining us at Sketch N Stash.
    Hugs
    Jayne

    SvarSlet
  11. Hi Dorte this is brilliant I LOVE the way you did the text and also love the colours hugs me x

    SvarSlet