Data Protection and Privacy Policy

fredag den 12. juli 2013

Hexagon og Happy Birthday.

Nogle gange har man brug for et helt enkelt kort,
uden malet motiv og andre 'dikkedarer'.



Jeg har brugt en Hexagon die og nogle rester fra Basic Grey 'Kioshi'.

Og med udgangspunkt i en sketch hos Sketch Saturday
for et stykke tid siden, blev disse to kort til.

Tekststemplet på det lilla kort er fra LOTV,
og hjørnestemplet på det grønne  fra Norsk Stempelblad


Enklere end dette tror ikke jeg kan få det!

Jeg håber I nyder sommervarmen, det gør jeg.

Jeg har haft fri siden i søndags, og når kommende
arbejdsweekend er overstået begynder min ferie, jippi.



Udfordringer:



10 kommentarer:

  1. great CAS cards Dorte, they are beautiful.

    greetings karin

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte CAS kort Dorte. Dem kan jeg godt lide og valg af farverne er helt fint. Hexagon er jo IN lige nu :).

    Kram ~ Mette

    SvarSlet
  3. Så fine kort, og den diesen var en flott måte å bruke små restebiter på da. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlet
  4. Flot klaret at lave så fine nogle CAS kort. De er rigtig flotte.
    God sommerferie til dig. Det er skønt at have ferie.....ahhhh. Men man bliver lidt doven, kan jeg mærke.

    SvarSlet
  5. Honey, your cards are lovely. I love the hexagons. They're fab.
    Thanks for joining in with us for our ‘circles or hexagons’ challenge at Top Tip Tuesday
    Annette
    Netty's Cards
    Proud to design for :
    Top Tip Tuesday,
    ABC Christmas Challenge,
    As You Like It Challenge,
    The Stamp Basket, and
    Stamp Fairy.

    SvarSlet
  6. Lovely, a great use of hexagons. Thanks for joining Top Tip Tuesday. Elaine

    SvarSlet
  7. I love hexagons and this is wonderful! Well done! Hugz!

    SvarSlet
  8. Der er altså bare noget over de hexagons!! Rigtig søde kort du har lavet og jeg er vild med den detaljer, som du viser på bagsiden!! Godt fundet på Dorte!!

    SvarSlet
  9. Beautiful card - love the hexagons! Thanks for joining us at Seize the Birthday! :)

    SvarSlet