Data Protection and Privacy Policy

fredag den 18. april 2014

'Spring' kort!

Ja som overskriften siger kan man vel kalde det her et 'Spring' kort.
Både hvad angår farver og aktivitet.

Vi nyder påsken og det fine vejr.
Det er dejligt med et par fridage hvor skuldrene kommer ned på plads.


 Med mig på påskeferie kom også begyndelsen på dette kort.
Motivet 'Spring Bunny with Daffodils' fra LOTV var farvelagt med mine 
prismas og papiret var fundet frem og matchet.

Men vel fremme fandt jeg ud af at jeg ikke havde husket alt,
ingen blomster, perler, bling, charms; ikke særlig velovervejet!


Derfor blev kortet enkelt og temmelig fladt!
Men lidt sødt aligevel synes jeg.


Det er et easelkort med plads til en stor tag i bunden af kortet.
Den laver jeg når jeg kommer hjem!

Ellers står den på ski og hygge, og så har jeg planer
om at få farvelagt nogle motiver. Jeg er blevet rigtig glad for 
at bruge  mine Prismacolor Pencils, og havde planer om
at supplere mit sæt på 72 blyanter. Men nu viser det
sig at den netbutik i England som jeg havde tænkt mig at 
handle i skal lukke og havde udsolgt at det meste.

Så nu starter den vilde jagt igen, øv.

Ønsker jer alle en rigtig god påske.


Udfordringer:





12 kommentarer:

  1. so very sweet and beautiful Dorte.

    gr karin

    SvarSlet
  2. What a beautiful spring card! Your bunny is adorable & I love the design of your card too. Thanks for joining us this week at QKR Stampede for the Friday challenge!

    SvarSlet
  3. Such a cute card with an adorable image! Love the pretty yellow you used too...FAB creation!

    Thanks so much for playing along with us @ Creative Knockouts & hope to see you back again next week for our new challenge!!!!!

    SvarSlet
  4. Happy Colors, fab use of cuts and folds, and what a sweet image.

    SvarSlet
  5. Nydelig kort! Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden. Klem, Bente

    SvarSlet
  6. Adorable, love the image and the fine lacey look of the die. Thanks for joining us this week for our "Spring Celebrations Challenge." Come back to join us again and good luck.
    Karal QKR Stampede DT

    SvarSlet
  7. Hei Dot; ditt kort är jätteflott i gult och grått! Tack för att du ville vara med i utfordringen hos Crafty Ribbons den här uken och välkommen tillbaka!

    La Vikinga/ Charlotta på Crafty Ribbons

    SvarSlet
  8. Oh, that bunny is adorable! Love the fancy die cut you've framed him with!
    Thank you for joining us at Seize The Birthday. :)

    SvarSlet
  9. Pretty easel card - love the bunny image :) Thanks for joining us at Seize The Birthday!

    SvarSlet
  10. Herlig kort!! Supert bilde.. Med en Fantastisk Flott ramme rundt.. Jeg likte fargene veldig godt, Et Nydelig staffelikort!! :o)
    Thank you for joining us at ATSC! Hugs Sol :o)

    SvarSlet
  11. What an adorabley spring-themed birthday card! Thanks for joining us this fornight at Really Reasonable Ribbon! Hope to see you back for the next challenge!

    SvarSlet
  12. Gorgeous card, Dorte! I love the colours you've chosen.

    Thanks for joining our Lili of the Valley '10th Birthday' Challenge!

    Good Luck!

    Hugs

    Erica x

    SvarSlet