Data Protection and Privacy Policy

fredag den 3. april 2015

Salmonellafrie kyllinger.

God Påske til jer alle, håber I nyder det lige så meget som jeg gør.

Overskriften i dag kunne godt ha' været :'Og nu til noget helt andet',
for i modsætning til mine sædvanlige kort viser jeg i dag nogle
syede kyllinger jeg  har været i gang med her den sidste lille uges tid



Opskriften er fra Stof og Stil,  se under 'Små høns' der ligger mønstret som en PDF.

 

Her er de tre første, mit pilotproject kan man vel næsten sige.
Det er altså ikke så let at få 3 stk kyllinger til at vende fint samtidigt!

Jeg forsøgte at overbevise gemalen om at det at lave haler af ståltråd 
lige var noget for ham. Og joda, han gik i gang..... to stykker blev det til!
Tak for dem, thi hi.

 

Et sæt med røde blev det også til, og efter det nogle lilla, gule,
flere blå og røde...... I alt har jeg lavet 30 stk som nu  hænger lidt
 rundt forbi hos mine søstre, svigermor, svigerinde  og mine niecer.



Her er de som blev hos mig. 

Kyllingefarm next??


Udfordringer:

11 kommentarer:

  1. Oh Dorte - these are so cute! Love them!
    Thanks for playing at Pile It On!
    Happy Easter!
    Helen x

    SvarSlet
  2. Oh my gosh, these are so adorable! Love the colors and creativity! Thanks for joining us over at 4 Crafty Chicks for our Easter challenge!

    Ronda 4CC Guest Designer

    SvarSlet
  3. Haha, Salmonella-free!!! Love you great chickies, Dorte....have a wonderful Easter weekend!
    xxx Margreet

    SvarSlet
  4. these are cute and looking fantastic Dorte
    Happy easter days
    Gr Karin

    SvarSlet
  5. Very cute birds!! They look so happy in the windows! Thank you for joining us at Craft Your Passion challenges this week.

    SvarSlet
  6. haha LOVE them they are brilliant Dorte!
    Great job! :)

    SvarSlet
  7. Die sehen ja heiß aus, Wow so tolle Hühner wirklich toll gemacht, klasse Stoffe hast du gewählt, danke dir für deine Teilnahme bei der Traumfabrik und wünsche dir schöne Ostern, liebe grüsse Bettina

    SvarSlet
  8. Gosh, how cute they are!!!!! LOVE it!
    Thanks so much for joining us at the Dream Factory.
    Rosi x - DT

    SvarSlet
  9. Kjempefine kyllinger. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten hobbyklubb

    SvarSlet
  10. Morning sweetie, WOW this is simply stunning ♥ Pops x

    SvarSlet
  11. Wonderful, really, really wonderful!!!! I so like the idea!!!! Thanks for joining us at the Dream Factory Challenge Blog!!!!

    Hugs!

    SvarSlet