Data Protection and Privacy Policy

torsdag den 17. september 2015

# Julekort

 Jeg er bagefter med mine julekort. Målet er et kort om ugen,
 dvs jeg skulle ha knap 40 kort nu. Men kassen indeholder bare 30 stk.

Så enten må jeg delete nogen fra min kortliste-
og det har jeg ikke lyst til- eller også må jeg
gå for nogle nemme løsninger som eks
at bruge færdige malede motiver, eller lave flere
kort med samme design!



Jeg fandt en flot sketch hos Sweet Sunday Sketch som 
passede fint til en topper fra LOTV.

Papiret er fra My Mind's Eye, flotte og anvendelige ark,
som ikke bare er i de traditionelle julefarver.
Jeg pyntede med lidt bling på nogle af snefnuggene.


# stemplerne er fra Staz og i brug for første gang.
 Dette kort er helt fladt, perfekt til at sende med posten.


Bagsiden er helt enkel, derfor ingen foto af den.



Her er sketchen, der kommer nok et kort mere 
med denne sketch, jeg synes den er super.


Udfordringer:


4 kommentarer:

  1. Fabulous hunny I love the colours and your shading is fab too! hugs me x

    SvarSlet
  2. Such a pretty card! Love the added bling too.

    Hugs,
    Snoopy :D

    SvarSlet
  3. Nydelig kort. Og synes du har tolket skissen superbra. Og 30 kort i kurven er jo bare helt herlig. Det er 30 mer en hva jeg har ;-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlet
  4. Jeg ser du er fra Sørlandet.. Nå er jo Sørlandet ganske så stort. Men det hender vi har noen treff i søgne. Vi har laget en side på fb som heter Arendals kreative venner hvor treffene blir annonsert. vi burde sikkert byttet navn på gruppen slik at vi hadde nådd flere ;-) Men om du har lyst så meld deg gjerne inn, så sees vi kanskje på et lite treff. Treffene er dagstreff som ikke koster noenting :-)

    SvarSlet